شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

25 نوامبر آغاز راهى طولانی براى رسيدن به اهداف والا!

25 نوامبر آغاز راهى طولانی براى رسيدن به اهداف والا!

اکثريت انسانها روزانه شاهد بسیاری از رويداهايى هستند که براى ارج نهادن به آن مناسبتها

ماردین زاهدی

اکثريت انسانها روزانه شاهد بسیاری از رويداهايى هستند که براى ارج نهادن به آن مناسبتها مورد تجلیل و یا بزرگداشت هایی در باره آن ایام گرفته که باعث قوت قلب و دلگرمی میشود که این خود یکی دلیل بسیار محکم برای با ارزش دانستن و ماندن در مسير آن روزها و هرچه بهتر ارج نهادن به آنهاست.

پايدارى و مقاومت براى رسيدن به نتيجه مطلوب و به تصويب رساندن قوانين و احکام و اجراى قولهایی که به خود و دیگران داده ايم موجب برآورده شدن و نهادينه شدن خواستها ميباشد. بله تداوم در مسير درست و مقاومت براى بدست آوردن خواستهاى مشروع مهم است و نبايد تنها به مشارکت در مراسمها و اتمام آن بسنده کنيم، و به ظاهر و براى وانمود کردن به قبول آنها و برداشتن حدس و گمانها در آن حضور يابيم و شرکت کنيم.

۲µ نوامبر یکی از مهمترین روزهای تاریخ است, روزی که زنان با قدرت در برابر خشونتهای اعمال شده از خود و دیگران دفاع و با شکستن سکوتشان این واقعیت را نشان میدهند که هیچ ظلمی نمیتواند ابدی باشد و ایستادگی در برابر ظالم مبارزه ای بر حق است. سالهست که ما در این روز شاهد حضور پر شور و مقتدرانه زنان و مردانی با شالهایی نارنجی رنگ آویخته بر دور گردنشان هستیم که با همکاری و همراهی یکدیگر هرگونه نابرابری و زن ستیزی را محکوم و به وضوح خواستار متوقف کردن خشونت بر علیه زنان هستند. شرکت فعالانه در این مراسم شکوه بسیاری دارد و میتواند هر بیننده ای را مجذوب خود کرده و عمیقا تحت تاثیر قرار دهد, اما نکته مهم این است که آیا این اتحاد در روزهای ۲۶ نوامبر به بعد نیز ادامه خواهد یافت و یا اینکه تنها برای از سر باز کردن یک مسئولیت و جنبه نمایشی دارد? بسیار مهم است که انسانها با درک کردن این موضوع و پیرو کردن آن به این واقعیت با دیدگاهی عمیقتر نگاه کرده و نه تنها آن روز بلکه تمامی روزهای سال را  متعلق به آن تاریخ بدانند. این بدين معناست که در موقعیتهای رو به رویی با یک واقعه ری اکشن های خود را بر مبنای باورهایی که از آن روزها یاد گرفته ایم اعمال کنیم و تنها در آن روز بخصوص، آدابش را رعایت کنم. برای درک عمیق تر باید به خود بفهمانیم که چ برای زنان و چ برای مردان, هر روز ۲µ نوامبر است و بايد همه باهم براى برابرى جنسيتى و عدم تبعيض جنسيتى بکوشيم.


3 سال و 10 ماه و 1 روز و 4 ساعت و 31 دقیقه پیش

25 نوامبر آغاز راهى طولانی براى رسيدن به اهداف والا!

25 نوامبر آغاز راهى طولانی براى رسيدن به اهداف والا!

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]