یه‌ک شه‌مه‌ 

18 خه‌رمانان2724
سازمانی خه‌بات ی
کوردستانی
ئێران
sazmanixebat

پیام نوروزی جناب کاک باباشیخ حسینی مدیرکل سازمان خبات کردستان ایران

پیام نوروزی جناب کاک باباشیخ حسینی مدیرکل سازمان خبات کردستان ایران
سازمانی خەبات

هموطنان مبارز!
خانوادە سربلند شهدا!
پیشمرگهای قهرمان!
زندانیان مقاوم و مبارز!

بە مناسبت عید نوروز و سال  جدید کوردی و سال 1395 خورشیدی صمیمانەترین شادباش و تبریکاتم را تقدیم میدارم، امیدوارم سال نو خواستهای مردم رنج دیدە کورد و ملتهاى ایران تحقق یابد. در حالی سال نو و نوروز را جشن میگیریم کە منطقە خاورمیانە در وخیم ترین اوضاع سیاسی و اجتماعیست، در چند کشور منطقە جنگ خانمان براندازى در جریان میباشد، روزی نیست کە صدها زن و کودک بیدفاع و مظلوم کشتە و هزاران دیگر هم مجروح نشوند. در کشور سوریە بە علت اصرار بشار اسد دیکتاتور برای بقاى در قدرت و حمایتهاى رژیم آ‌خوندی ، جنگی ویرانگر و خانمان برانداز در جریان است. جنگ داخلی سوریە بە علت سیاست نادرست و یک بام و دو هوای حکومتهای ابرقدرت جهان و رقابت و مسابقەاشان برای بە احقاق رساندن منافع سیاسی خود، هر روز بیشتر میشود و صدمات و قربانیان نیز بیشتر و بیشتر میگردد. آ‌شکار است کە دود این جنگ و خسارتهایش، در مرحلە اول مردم سوریە و کشورهای منطقە را در بر میگیرد و در نهایت عواقب ناخوشایند این جنگ همه جهان را فرا میگیرد.

 شکی نیست کە اگر جامعه جهانی و بخصوص کشورهای قدرتمند جهانی با احساس مسئولیت اقدام میکردند،هیچ گاە منازعات سوریە بە این مرحلە حساس نمیرسید و حوادث ناگوار انسانی، بدینسان جگرسوز نمیشد. آ‌شکار است کە اگر حکومت بشاراسد بە زودی سرنگون نشود و دست حکومت آخوندی از اختلافات داخلی سوریە کوتاە نشود، میدان این جنگ گستردەتر خواهد شد، همانگونە کە در حال حاضر چند کشور عربی دست خوش آ‌شوب و جنگ شدەاند، کە احتماڵا  کشورهای بیشتری نیز دچار جنگ داخلی شوند.

هموطنان مقاوم!

همانگونە کە مطلع هستید سال گذشتە، سال ظهور اختلافات سیاسی جدید بود،متأسفانە اختلافات سیاسی و جنگهای داخلی سالهای گذشتە کە در جریان بودند نە تنها حل نشدەاند، بلکە وسیعتر و ویرانگرتر شدەاند. باید گقت کە سال 1394، سال منازعات و اختلافات سیاسی بود، سال گذشتە کشتن انسانها و جنایت انسانی  حد و  مرزی نداشت. بە دڵایل متعدد سال جدید  نیز متاسفانه همانند سال گذشتە اختلاف و منازعات در منطقە بە اتمام نخواهد رسید بە دلایل زیر:
اول: کشورهای صاحب قدرت جهانی مصمم بە حل و فصل اختلافات نیستند و از وجود  اختلافات و منازعات منطقەای بە نفع خود بهرەبرداری خواهند کرد.
دوم: مداخلات حکومت ایران در امور کشورهای منطقە و تلاش برای ایجاد همپیمانی و ایجاد جبهەای منطقەایی با لبنان، سوریە و عراق مشکلات را بیشتر نمودە و تلاش آخوندها برای ساقط نمودن حکومت در بحرین و یمن مشکلات را بیشتر خواهد کرد.
آ‌نچە معلوم است کشورهای جهان در برابر این زیادەخواهی حکومت آخوندی در حد ممکن قدم برنمیدارند، اما جای خوشحالیست کە جبهەایی منطقەایی در میان کشورهای عربی در برابر جاه طلبیهاى جکومت آخوندی بە ریاست عربستان سعودی تشکیل شدە است و با جدیت برای قطع دست حکومت ایران در منطقە کار خواهند کرد. امیدوارم کە جامعە جهانی بیش از این در برابر اختلافات و کشمکشهای منطقەایی و تجاوزهای حکومت ایران سکوت نکند تا کە اختلافات و منازعات در سال جدید بیش از این گستردە و خسارت بارتر  نشود.

رەهروان راە آ‌زادی!
مردم آ‌زادیخواە کوردستان!
همانگونە کە مطلع هستید، حکومت آ‌خوندی در اواخر سال گذشتە نمایش انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را براە انداخت. این خیمە شب بازیها بیانگر این واقعیات است کە حکومت آ‌خوندی ضد آ‌زادی و دموکراسی و انتخابات آ‌زاد میباشد و بە شیوەای بارزتر این واقعیت را عیان ساخت کە این نمایشها را تنها بە منظور ریا و عوامفریبی برای تداوم  عمر حکومتشان  براە می اندازند.
سازمان خبات کوردستان ایران با شناخت دقیق و واقعی از حکومت حاکم بر ایران کە در کشتن و نقض حقوق بشر و محروم نمودن زنان از ابتدایترین حقوقشان، تنها مستحق این میداند کە  از هر راە ممکن با آ‌ن مبارزە کرد و برای سرنگونیش با جدیت تمام  تلاش باید کرد. با وجود این واقعیت کە جنگ و خونریزی و اختلافات بە زیان جامعە کوردستان و همە کشور ایران میباشت و بر این باوریم کە حکومت آ‌خوندی از جنگ و مشکلات و اختلافات بە منظور عوامفریبی و گمراە کردن مردم و برای تداوم  عمر حکومتش استفادە مینماید، مبارزە و تلاش برای سرنگونی این حکومت را  وظیفەای ملی و مذهبی و انسانی خود میدانیم. مبارزە سیاسی آ‌زادیخواهانە در برابر  این حکومت دیکتاتور، مقدسترین مبارزە آ‌زادیخواهانە در تاریخ انسانیست. بر این اساس هر اقدم و تلاشی از جانب هر حزب  و جریان و شخصی تحت هر عنوان و شرایط و بە هر منظوری باشد کە حکومت درندە آ‌خوندی  از آن بە نفع خود بهرە برداری کند،مستقیم و غیرە مستقیم آ‌نرا شریک جرم و جنایت و انسان کشی آ‌خوندها میدانیم.

ما نوروز و آغاز سال جدید و فصل احیا‌ئط بیعت را بە فرصت و دستمایەای برای آ‌غازی نو در مبارزات مشروع و برحق آ‌زادیخواهانە تبدیل می نماییم.  رهروان راە سازمان خەبات انقلاب و مبارزە را وظیفه ای مقدس میدانند و هیچ مانع و مشکلی نمی تواند ارادە فولادین و ایمان عمیقمان بەجنبش آ‌زادیخوانە را بکاهد. 
بە مناسبت نوروز و سال 1395 هجری شمسی از عموم مردم کوردستان تقاضا داریم با تمام توان و در اوج شادی  بە استقبال نوروز و بهار رفتە و نوروز را بە فرصتی برای آ‌شتی عمومی  و  مستحکمتر نمودن صفوف ملی  و در همان حال عمیقتر نمودن ارادە تغییر سیستم ناعادلانە حاکم بر کوردستان و ایران تبدیل نمایند. 
بلی نوروز  و سال جدید برای ما رهروان راە مقدس آزادیخواهی  در صفوف  سازمان خەبات، سنبل مقاومت و مبارزە و تجدید تصمیم و عهدمان  برای انقلابی عاری از افکار بیگانە و با تفکر و بینش ملی و میهنی در برابر ستم و بیدادی دیکتاتوری آ‌خوندی است. 

 همیهنان انقلابی!
عاشقان آ‌زادی !
بسیار خوشحال هستم کە از جانب رهبری سازمان خەبات کوردستان ایران عید و تحویل سال جدید کوردی را تبریک می گویم.  در این مناسبت  بە خانوادە سربلند شهیدان کوردستان و عموم مردم کوردستان تعهد   میدهیم کە بهتر از گذشتە بە مبارزە برای تحقق آ‌زادی ادامە دهیم  و مطمئن هم هستیم کە همیهنان دلسوز و غمخوار و میهن دوست کوردستان حامی انقلاب آ‌زادیخواهانە و سازمان خەبات کوردستان ایران خواهند بود.

بار دیگر مبارک باد عید نوروز و تحویل سال جدید


سازمان خەبات کوردستان ایران 

بابەشیخ حسینی

28 اسفند ماە 1394


8 ساڵ و 5 مانگ و 19 ڕۆژ و 20 کاتژمێر و 49 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

پیام نوروزی جناب کاک باباشیخ حسینی مدیرکل سازمان خبات کردستان ایران

پیام نوروزی جناب کاک باباشیخ حسینی مدیرکل سازمان خبات کردستان ایران

په‌ڕه‌ تایبه‌تیه‌کانی ماڵپه‌ڕ

په‌یوه‌ندی گرتن


ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07506206655 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504687209 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504497138 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا     : 0767676746   (0046)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا       : 040331264   (0047)



په‌یوه‌ندی ئه‌له‌کترۆنی:



[email protected] 
[email protected]
xebatmedia@sazmanixebat.net
[email protected]om

ئۆرگانه‌کانی سازمانی خه‌بات


ڕێکخراوی ئافره‌تانی خه‌باتی کوردستانی ئێران 

ڕێکخراوی لاوانی خه‌باتی کوردستانی ئێران