یه‌ک شه‌مه‌ 

18 خه‌رمانان2724
سازمانی خه‌بات ی
کوردستانی
ئێران
sazmanixebat

۲۲ بهمن, موفقیتی بزرگ کە خمینی بە تاراج برد

۲۲ بهمن, موفقیتی بزرگ کە خمینی بە تاراج برد

ماردین زاهدی

پس از چندین سال مبارزه مردم  در برابر نظام استبدادی و فاشیستی پهلوی, در تاریخ ۱· دی ۱۳µ۶ خورشیدی انقلابی مردمی با مشارکت اعم مردم و ملیتهای ایران آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۱۳µ· به نتیجه رسید. انقلابی که تمامی ملیتهای ایران یکصدا، بیزاری و تنفر خود را از سیستم پهلوی ابراز داشته و سرانجام این ستوه و مبارزه انقلابیون، موجب سرنگونی آن حکومت فاسد شدند. سیستم و حاکمیتی استبدادی که اکنون نیز بچه شاه و بازماندگانش حقوق دیگر ملیتهای ایران را قبول نداشته و پیرو همان افکار کهنه و ضد مردمی گذشته هستند. آن حکومت با همکاری تمامی اقشار به ستوه آمده جامعه و بیزار از ظلم، با انقلابی مردمی  به ثمر رسید, انقلابی که نشات گرفته از خواست همه مردم برای عدالت و آزادی و برابری در ایران بود. اما متاسفانه ثمره این انقلاب مقدس مردمی در چشم بهم زدنی از کف مردم رنج دیده رفت و حکومتی به کرات درنده خو تر و بیرحم تر از حکومت پهلوی پا به عرصه حضور گذاشت.

 در ابتدا آخوندها با وعدهای و شعارهای پپولیستی که مسبب اصلی اش فساد دارایی رژیم پهلوی بود قدرت گرفتند، اما برخلاف تمام وعده ها, حکومت را با سرکوب و استسمار و اعدام مخالفان آغاز کردە و ۴۴ سال است که روند خود را تغییر نداده و همچنان در حال قتل و جنایت علیه مردم ایران, منØ·قه و جهان هستند.

اکنون و پس از آغاز انقلاب ژینا, انقلاب زن, زندگی, آزادی, مردم ایران و جهان شاهد خروش دوباره مردم حق Ø·لب بوده و خواستار آزادی هستند که رویای آن سال ۱۳µ· تبدیل به کابوس شد. کابوسی که سراسر ایران را فرا گرفت اما هرگز نتوانست زمزمه انقلاب را خاموش کند. جرقه انقلاب ژینا در کردستان زده شد و کردستان مهمترین نقش در پابرجایی این انقلاب را داشته است. همانگونه که در اعتراضات سال µ۸ علیه رژیم  خمینی کردستان پیشتاز بود مردم کرد یک دم دست از مبارزه با حکومت های اشغالگر برنداشته اند.

قØ·عا این انقلاب به زودی به ثمر خواهد نشست. اما اینبار, مردم بسیار هوشیارتر از قبل بوده و دیگر فریب نخواهند خورد و هرگز این اجازه را نخواهند داد که استردادی به گذشته داشته باشیم. شعارهای زنان پیشرو، جوانان و دانشجویان در دانشگاهها که فریاد نه سلØ·نت نه رهبری را سر میدهند بیانگر خواسته های مردم است و بخوبی میدانیم که تنها دموکراسی میتواند برابری را به مردم ایران بدهد. دموکراسی در سایه حکومتی سکولار که موارد اتنیکی در آن به بهترین نحو ممکن اعمال شود.

و این آغار رویایی خواهد بود که همه ایران برای احقاقش متحد و یکصدا به سویش گام خواهیم برداشت.


1 ساڵ و 6 مانگ و 28 ڕۆژ و 15 کاتژمێر و 20 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

۲۲ بهمن, موفقیتی بزرگ کە خمینی بە تاراج برد

۲۲ بهمن, موفقیتی بزرگ کە خمینی بە تاراج برد

په‌ڕه‌ تایبه‌تیه‌کانی ماڵپه‌ڕ

په‌یوه‌ندی گرتن


ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07506206655 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504687209 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504497138 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا     : 0767676746   (0046)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا       : 040331264   (0047)



په‌یوه‌ندی ئه‌له‌کترۆنی:



[email protected] 
[email protected]
xebatmedia@sazmanixebat.net
[email protected]om

ئۆرگانه‌کانی سازمانی خه‌بات


ڕێکخراوی ئافره‌تانی خه‌باتی کوردستانی ئێران 

ڕێکخراوی لاوانی خه‌باتی کوردستانی ئێران